Week 3 - Reisverslag uit Battaramulla South, Sri Lanka van Margo Jansen - WaarBenJij.nu Week 3 - Reisverslag uit Battaramulla South, Sri Lanka van Margo Jansen - WaarBenJij.nu

Week 3

Door: Margo Jansen

Blijf op de hoogte en volg Margo

07 December 2015 | Sri Lanka, Battaramulla South

Deze week is de laatste week voordat de schoolvakantie hier begint. Dus vanaf volgende week zullen we wat meer kinderen erbij krijgen.

Deze maandag ging veel beter dan vorige week. De kinderen waren erg rustig en we konden daardoor veel leuke dingen met ze doen.

Dinsdag was daarentegen echt weer heel chaotisch. De kinderen waren erg druk, ze haalden overal snoep en eten vandaan, waarschijnlijk van de grond. Het stonk naar poep en sommige kinderen hadden geen onderbroek aan dus daar zal het wel vandaan zijn gekomen. Het was weer eens een slechtere dag. Op het einde van de dag waren we klaar voor een hele goede douche ;P

Woensdag en donderdag verliepen zoals normaal, lekker rustig en we konden de kinderen weer wat bijleren. We oefenen de nummers veel met ze en zo ook het alfabet. We proberen dit te ondersteunen door zelf werkbladen erbij te bedenken zoals een woordzoeker of een stencil voor het tellen. We hebben ook veel met ze geknutseld zoals een kikker van een wc-rol of een poppetje met armen en benen van ijsstokjes. Erg leuk.
Donderdag was onze laatste dag voor deze week want we hebben vrijdag vrij genomen om al optijd te kunnen vertrekken voor ons weekend.

En toen was deze week dus alweer voorbij :)