Nog een weekje te gaan - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Margo Jansen - WaarBenJij.nu Nog een weekje te gaan - Reisverslag uit Waalre, Nederland van Margo Jansen - WaarBenJij.nu

Nog een weekje te gaan

Door: Margo

Blijf op de hoogte en volg Margo

06 November 2015 | Nederland, Waalre

Nog maar een week en dan is het zo ver. Zo bizar, onwerkelijk eigenlijk. Ik denk dat ik t pas besef als ik in het vliegtuig zit. Over een week ga ik een totaal andere wereld tegemoet, k ben zo benieuwd wat me allemaal te wachten staat. T zou zomaar ook nog eens tegen kunnen vallen of misschien wil ik na n week alwel weer terug naar huis, ohjee hopelijk houst ik het wel vol.

En niet te vergeten dat ik iedereen hier thuis moet gaan missen. M'n ouders, vriend, broer, zus, m'n puppy.. ik duim maar voor een goede internetverbinding zodat ik nog.met ze kan skypen.

Zelfs de feestdagen en alex zijn verjaardag en mijn verjaardag ga ik daar vieren. Het zal een aparte ervaring worden om kerst te vieren met mogelijk 25°C (maar ik heb wel een kerstboompje bij :D)

Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn avonturen, het komt nu wel echt dichtbij!

  • 06 November 2015 - 10:07

    Nina:

    Zoooo vet Gootje!!! En al die dingen gaan helemaal goed komen!!! Wifi is inmiddels minder zeldzaam dan stromend warm water dus er zullen vast plekken zijn waar het goed genoeg is om te skypen!! En er komen ook sowieso moeilijke momenten tijdens die verjaardagen en een mega rare kerst, maar aan de andere kant zul je daar waarschijnlijk genoeg lieve mensen hebben om daar samen doorheen te komen, n 1 ding is zeker, je zult het van je leven never nooit meer vergeten!!!!
    Alvast heeeeeeeeel erg veel plezier, ik ben superbenieuwd naar je verhalen! (en jaloers :P)

    Dikke knuffel! Nina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margo

Voor mijn reis naar Sri Lanka houdt ik dit reisblog bij. Hiier vertel ik jullie over de avonturen die ik zal gaan beleven en komen ook de nodige foto's voorbij.

Actief sinds 01 Nov. 2015
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 5814

Voorgaande reizen:

13 November 2015 - 29 December 2015

Sri Lanka!

Landen bezocht: