Sri Lanka! - Reisverslagen van Margo Jansen - WaarBenJij.nu Sri Lanka! - Reisverslagen van Margo Jansen - WaarBenJij.nu

Sri Lanka!

Voor mijn minor 'Pedagoog van de wereld' ga ik een reis maken om nooit meer te vergeten. Gelukkig ga ik niet alleen, Lynn, Lenneke en Dirkje gaan met me mee. We hebben er enorm veel zin in maar nu t zo dichtbij komt is t wel erg spannend!

Mijn eerste reisverslag zal gauw volgen!

Recente Reisverslagen:

30 December 2015

De rondreis!

18 December 2015

Week 5

18 December 2015

Weekend 4, Adams Peak en Hikkaduwa beach

18 December 2015

Week 4

07 December 2015

Weekend 3, Dambulla en Sigirya
Margo

Voor mijn reis naar Sri Lanka houdt ik dit reisblog bij. Hiier vertel ik jullie over de avonturen die ik zal gaan beleven en komen ook de nodige foto's voorbij.

Actief sinds 01 Nov. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5803

Voorgaande reizen:

13 November 2015 - 29 December 2015

Sri Lanka!

Landen bezocht: